fredag, lördag & söndag!

Jahja då va det fredag igen! Jag hann inte ens blinka innan den här veckan va slut. Idag har jag jobbat mellan 06.00 och 12.00, hur skönt som helst! somnade en stund när jag kom hem till tommi och vaknade vid fyra och då kändes det verkligen som att klockan va runt tio - elva på kvällen men jag har ju hela kvällen framför mig. Visserligen ska jag inte göra så värst mycket, ska bara mysa med min karl.

Imorgon ska jag servera på Robins bröllop det ska bli skoj :) har inte varit på bröllop sen min kusin gifte sig och det va nog en tio år sen.

sen på söndag väntar jobb 10-20, i like! dubbelt betalt hela fucking dagen, katshing!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma och gravid

Hallå.

Nu vart jag osäker på om jag svarat på den här kommentaren.. haha, jag ammar skyller på det ;)



Jag jobbade på Gina Tricot i Västerås tidigare men ska väl troligtvis börja plugga nu efter mammledigheten. Vad jag ska plugga råder det fortfarande lite tvivel om men det lutar åt VVS montör faktiskt.

Lite otippat men så är det :)

2010-04-18 @ 14:09:47
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0